ແຕ່ໃນເດືອນກັນຍາຫາເດືອນພະຈິກ, ສະຖານທີ່ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງນະໂຍບາຍດ້ານທີ່ດີຫຼາຍແລະຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງໄວວາ. ດັ່ງນັ້ນ, ຫຼັງຈາກເດືອນຂອງການເຮັດວຽກກ່ຽວກັບໂຄງການ, ການຈະລາຈອນທາງອິນຊີໄປຫາເວັບໄຊທ໌ໄດ້ບັນລຸ + ພັນຜູ້ມາຢ້ຽມຢາມຕໍ່ເດືອນ.link profile ມະຫາຊົນເຊື່ອມຕໍ່ຂອງເວັບໄຊທ໌ຄ່ອຍໆເພີ່ມຂຶ້ນແລະໃນໄລຍະເວລານີ້ຈໍານວນຂອງໂດເມນອ້າງອີງເພີ່ມຂຶ້ນໂດຍ times.seo ແລະການໂຄສະນາ contextual (ppc) ແມ່ນ. ຖືວ່າເປັນເຄື່ອງມືທີ່ມີປະສິດທິພາບທີ່ສຸດສໍາລັບການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌. ຍິ່ງໄປກວ່ານັ້ນ, ພວກມັນແຕກຕ່າງກັນຢ່າງສິ້ນເຊີງ, ນັ້ນແມ່ນເຫດຜົນທີ່ເຈົ້າຂອງທຸລະກິດມັກຈະບໍ່ຮູ້ວ່າຈະເລືອກອັນໃດ. ຫຼືຄວນໃຊ້ພວກມັນທັງສອງໃນເວລາດຽວກັນບໍ? ພວກເຮົາໄດ້ກະກຽມການປຽບທຽບການໂຄສະນາ seo ແລະສະພາບການສໍາລັບທ່ານ, ເຊິ່ງຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານເລືອກທີ່ຖືກຕ້ອງ. ຖ້າທ່ານຍັງມີຄໍາຖາມເພີ່ມເຕີມ, ຈົ່ງຈື່ໄວ້ວ່າທ່ານສາມາດຕິດຕໍ່ກັບຜູ້ຈັດການຂອງພວກເຮົາແລະໄດ້ຮັບຄໍາແນະນໍາຈາກມືອາຊີບ. ມັນແມ່ນເພື່ອຊອກຫາການໂຄສະນາສະພາບການແລະ seo - ມັນແມ່ນຫຍັງ? ເພື່ອຊ ຂໍ້ມູນ Telegram ອກຫາວ່າ seo ແຕກຕ່າງຈາກການໂຄສະນາຕາມສະພາບການ, ກ່ອນອື່ນ ໝົດ, ທ່ານຄວນ ກຳ ນົດ ຄຳ ສັບພື້ນຖານ. ດັ່ງນັ້ນ, ໃຫ້ເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍມັນ!ການໂຄສະນາ contextual ແມ່ນຫຍັງ? contextual ການໂຄສະນາ - ແມ່ນປະເພດຂອງການໂຄສະນາທາງອິນເຕີເນັດທີ່ສະແດງໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ສອດຄ່ອງກັບສະພາບການ (ຫົວຂໍ້, ຄໍາສໍາຄັນ) ຂອງຫນ້າທີ່ເຂົາເຈົ້າເບິ່ງ, ຄໍາຖາມເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ, ຫຼືເນື້ອຫາອອນໄລນ໌ອື່ນໆ. seo ແຕກຕ່າງຈາກ contextual ຄຸນລັກສະນະຕົ້ນຕໍຂອງການໂຄສະນາໃນສະພາບການ: ການກໍາຫນົດເປົ້າຫມາຍຄວາມສົນໃຈ - ການໂຄສະນາສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຜູ້ທີ່ໄດ້ສະແດງຄວາມສົນໃຈໃນຜະລິດຕະພັນຫຼືບໍລິການບາງຢ່າງໂດຍຜ່ານຄໍາຖາມຄົ້ນຫາ, ການຊອກຫາເວັບໄຊທ໌, ແລະອື່ນໆ. ການຄຸ້ມຄອງທີ່ຍືດຫຍຸ່ນ - ຜູ້ໂຄສະນາສາມາດກໍານົດເປົ້າຫມາຍຢ່າງໄວວາ. ອີງໃສ່ຕົວກໍານົດການຕ່າງໆ (ຄໍາສໍາຄັນ, ປະຊາກອນ, ຄວາມສົນໃຈ, ແລະອື່ນໆ) ການສະແດງໂຄສະນາໃນເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ (google, bing, ແລະອື່ນໆ.
ເວັບບ່ອນທີ່ມີ) ແລະໃນຊັບພະຍາກອນເວັບໄຊຕ໌ thematic ບ່ອນທີ່ມີຜູ້ຊົມທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ຈ່າຍຕໍ່ຄລິກ, ບໍ່ແມ່ນຕໍ່ຄວາມປະທັບໃຈ - ຜູ້ໂຄສະນາຈ່າຍພຽງແຕ່ເມື່ອຜູ້ໃຊ້ຄລິກໃສ່ການໂຄສະນາ ad.contextual ຂອງພວກເຂົາເປັນການແກ້ໄຂທີ່ມີປະສິດທິພາບສໍາລັບການດຶງດູດລູກຄ້າເປົ້າຫມາຍຢ່າງໄວວາແລະຊັດເຈນແລະເພີ່ມຍອດຂາຍ. goods or services.what is seoso (ການເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ) — ແມ່ນຊຸດຂອງມາດຕະການເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບ ແລະສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ໃນຜົນໄດ້ຮັບຂອງເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງການໂຄສະນາ seo ແລະ contextual ເປົ້າຫມາຍຂອງ seo ແມ່ນເພື່ອຍົກສູງຕໍາແຫນ່ງຂອງຊັບພະຍາກອນເວັບໃນການຊອກຫາ (ຕົວຢ່າງ, ໃນ google) ສໍາລັບການສອບຖາມບາງຢ່າງເພື່ອເພີ່ມປະລິມານແລະຄຸນນະພາບຂອງການເຂົ້າຊົມເປົ້າຫມາຍຈາກເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ແລະຂົງເຂດຕົ້ນຕໍຂອງ seo ປະກອບມີ: ການເພີ່ມປະສິດທິພາບທາງດ້ານເຕັກນິກ -
|