|
Угуучуларыңызды өз ойлорун жана тажрыйбасы менен бөлүшүүгө үндөңүз. , кардарлардын пикири формалары же жамааттык форумдар аркылуу болушу мүмкүн. Аудиторияңыз кызыккан жалпы суроолорду, тынчсызданууларды же темаларды аныктоо үчүн бул мазмунду талдаңыз. Мисалы, эгерде сиз көптөгөн кардарлар продуктуңузду кантип чыгармачылыкта колдонуу керектиги жөнүндө сурап жатканын байкасаңыз, продуктуңузга байланыштуу ар кандай колдонууларды же DIY хакерлерин камтыган мазмун сериясын түзсөңүз болот.
Идеяларды баалоо жана тактоо Потенциалдуу мазмун идеяларынын тизмеси болгондон кийин, кийинки кадам аларды баалоо жана тактоо болуп саналат. Аудиторияңызга ылайыктуулугу, брендиңиздин максаттарына шайкештиги Жумуш функциясы Электрондук почта маалымат базасы жана катышуу жана бөлүшүү потенциалы сыяктуу факторлорду карап көрүңүз. Учурдагы мазмунуңуздун натыйжалуулугун баалоо үчүн Google Analytics сыяктуу куралдарды колдонуңуз. Мазмундун кайсы түрлөрүнүн эң жогорку катышуу же конверсия чендери бар? Кайсы идеяларды ишке ашыруу
керектиги жөнүндө чечимиңизди билдирүү үчүн бул маалыматты колдонуңуз. Мисалы, эгер маалымат аудиторияңыз продуктуларды карап чыгууга караганда кантип көрсөтмөлөр менен көбүрөөк алектенерин көрсөтсө, көбүрөөк билим берүүчү мазмунду түзүүгө артыкчылык бериңиз. Мазмунга дем берүү үчүн аналитиканы колдонуу Аналитика мазмунуңуздун мээ чабуулу процессине жетекчилик кылган баалуу түшүнүктөрдү бере алат. Кайсы мазмун эң жакшы экенин түшүнүү үчүн веб-сайтыңызды жана социалдык медиа аналитикаңызды дайыма карап туруңуз.
|
|